Sunday 5 July 2015

Colour Cosmetics Malaysia


  • Colour Cosmetics - For women out there, cewaahhh!! Kepada semua para pencinta kecantikan, penggemar barang solekan yang selalu tercari-cari barang yang murah tapi berkualiti, online shop ni is the ideal place for you to find your desire stuffs. Macam saya, saya suka beli barang-barang make-up walaupun hakikatnya saya tak make-up sgt pun kalau keluar. Saya paling suka beli lipstick sebab saya adalah pengguna lipstick tegar. Selalu saya beli lipstick dekat farmasi je, macam Guardian, Watsons dengan brand-brand yang standard ada kat dalam tu. Tapi tak semua benda yang kita idamkan ada jual kat situ, lepas tu harga pun meriah jugak depends on type of make-up and the brand itself. Hasil pencarian saya kat google, saya telah berjaya menemukan Colour Cosmetics yang menjual segala alat solekan dan brand yg murah tapi berkualiti dan diimport dari luar. Harga lipstick uolls boleh dapat dengan harga dari serendah RM8.00!!!Menarikkan?!!! Lagi satu, brand yang jadi kegilaan kaum perempuan skrg, NYX cosmetics pun ada yeeee. 

Lipstick MATTE, Pressed Powder dan Bronzer

These are some of my make-up collections. Sesiapa yang pernah dengar atau familiar dengan brand Jordana, Revolution, this is the right place for you. By the way, lipstick Jordana ni sangat best bila dipakai, their lipstick have such a nice smell. Press powder dia pun very light but the result, kebaboom!! Silalah kongsi pengalaman uolls lepas shopping dekat Colour Cosmetics!



No comments:

Post a Comment