Monday 6 July 2015

Lussonet


  • Lussonet - Hello dearies! This time, im about to share with everyone where to shop the luxury stuffs like Coach, Michael Kors, Kate Spade and etc. Jangan risau, online shop yang saya nak recommend  ni sangat boleh dipercayai. Sekarang ni dah macam trend semua gadis2, akak2, makcik2 kat luar sana guna branded handbag, wallet semua ni. And yeah, some of you pun mesti ada yang teringin nak pakai, but sometimes the price are killing!! Kan?? Kan?? So do i, teringin tapi kadang2 rasa mcm tak berbaloi je nak spend over RM1000++ just for handbag. But for me, its not necessary to have sebab saya lebih cenderung untuk bersederhana, gitewww!! Handbag yang harga RM300-400 pun saya dah rasa mahal. But, everyone got taste and so kan. So, nak dijadikan cerita macam mana saya boleh tershopping dekat Lussonet adalah kerana ibu saya. Dia dah lama teringin nak ada luxury handbag ni, yelah, tengok certain adik beradik dia pakai, of course la kann! Yang dia teringinkan handbag Louis Vuitton, haishhh..tak mampu saya nak beli semahal tu. Saya tukar brand dan carikan dia Coach, yang lebih affordable utk saya beli. Banyak online shop yang saya jumpa jual luxury stuff ni, with discount semua la, tapi hati tu 50-50 takut yang dijual tu Gred AAA apa semua tu walaupun website kata aunthentic. Cari punya cari, hati saya terpaut dengan Lussonet ni, i even google for the website review okayy. Why? Sebab saya nak belikan handbag untuk ibu saya and to surprise her for her birthday. Saya tak jumpa pun any bad review pasal Lussonet ni. After browsing, saya jumpa handbag Coach yg cantik dan harga yang menarik! Ada discount masa tu, harga bag tu around RM1500 KOT after discount become RM920, awesome kan?! Plus Express delivery ye, bukan Pre-order..means item ada dalam store mereka. Terus proceed with payment dengan hati yang tawakal. Isnin dapat barang sebab saya buat payment hari Jumaat atau Sabtu, berdebar2 nak tengok rupa handbag tu. And yeahhh!!! Barang tidak mengecewakan!!!



32835 - Coach Peyton Signature Chain Tote

Selepas dibelek, digodek saya teramat yakin it's an authentic handbag. Macam mana saya tahu? CikGoogle la tempat saya dapatkan kepastian. Habis saya google mcm mana cara nak bezakan antara yang faux dan aunthentic handbag, dan ciri2 yang dinyatakan tu mmg ada pada handbag ni. Nanti saya akan kongsikan website2 yang jadi rujukan saya.

Apa pun, nak bagitahu awal2, beli dekat Lussonet ni takde la dapat paper bag dan juga dust bag ye. Dapat kotak delivery ada laaa..hehehe! Tapi pada saya, its not a big deal la, janji barang original itu dah cukup. Handbag ni pun dah selamat dihadiahkan pada ibu saya pada 20Mac2015, beli kotak hadiah cantik2 sikit then sumbat handbag dalam tu. So uolls, selamat berwindow shopping di Lussonet, yang penting, kena register dulu ye baru boleh browsing!




2 comments:

  1. waaa.. sya pon da berangan nak beli handbag... bil tengik kat butik..harga beriban... padahal kat sana murah je kan... b4 ni survey gak pasal lussonet ni... takut tak ori plak... you dah cakap ori..lega sikit ..heheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu, no more 50-50 nak shopping kat situ ye Cik Sal :D
      Service diorg pun bagus, apa2 inquiry semua dia reply sgt cepat.

      Delete